Mys med Annicka och Monica och Melodifestival...

Idag Lördag, igår.. började dagen med att åka in till Bolaget...ha ha ha. Sen tillbaka snabbt  till Kärrtorp för att träffa Annicka och hennes mor vid solariet och så solade vi. Efter det åkte jag och Annicka  för att storhandla på Ica stormaxi i Haninge. Annicka är bäst som vill åka med mig, tack snälla du!! Pusss!!
Det var asmycket folk på Ica Maxi och det berodde nog på att det var den 27 och alla fått lön, vi brukar storhandla strax efter att jag fått lön, den 15 i månaden. Ja , ja men det gick det med. Skönt nu har man mat igen...he he he.
Jag hann inte mer än ställa in all mat och skura toan innan Annicka kom tillbaka vid 17 draget. Monica kom kl. 18
Jag hann oxå baka en blåbärspaj oxå... Till varmrätt gjorde jag en smördegsinbakad fläskfile med champinjoner och skinka, samt rvs till och en god sallad. Det var mumsigt...Annicka drack rött och Monica vitt och jag drack en öl....Är inte alls sugen att dricka alkohol...men det beror på min sinnestämmning.
Vi hade en superduper mysig kväll med Melodifestival. Det var bara skitlåtar förutom Peter Jöback och Pernilla Whalgren. Peter gick till final och Pernilla till andra chansen, skandal!! Hennes låt var asbra!! en riktig schlager!!Dom flesta låtar som är med är inga shlagers...trist...
Monica gick hem vid 22.30, Annicka sov över. Filippa ochAngelica sov hos Matte.
Vi gick och lade oss vid typ 23.30...zzzzzzz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0