Söndag = Tvättdag

Vi vaknade ganska tidigt jag och Annicka. Vid 09.00 gick vi upp och åt en god frukost med ägg, jos, goda mackor , te, kaffe. vi satt och surfade lite innan hon drog hem. Jag skulle dammsuga men den är helt cp just nu, alltså dammsugaren. Suck...jag fick sopa , men det gick ju inte så bra....men men , vad ska man göra?
Filippa kom hem en sväng och så åt vi lunch tilsammans. Resterna från igår. Kl. 13 hade jag tvätttid, filippa hjälpte mig ner med alla kassar. Sen åkte hon till Amanda, dom skulle se på bio i Heron city, Farsan!
Jag sa att dom kommer att garva ihjäl sig, ha ha ha.
Skönt, nu har jag hunnit ikapp bloggandet...he he he
Ikväll kommer Jenny på tacofest. hon ska sova här. Mysigt...Nu ska jag ner till tvättstugan igen, tjing så länge....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0