Eva och Tommy på middag

Lördagen började med en rejäl frukost med Filippa och mor. Sen åkte mor på utflykt och Filippa gick till kompisar, själv stannade jag hemma för att städa och fixa middagen.Jo mor hjälpte mig att handla först.
Jag hann tom. sova middag mellan kl. 13-14.
Lite bloggande hann jag med oxå. He he he, jag lyckas ju alltid att ligga efter i mitt bloggande.
Vädret var fint,blå himmel och sol, helt otroligt!!Det var nästan så man hade lust att ta en prommenad, men jag hann aldrig.
kL. 17.30 kom morsan hem, kl.18.00 kom Jenny och 18.30 kom Eva och Tommy. Filippa kom inte hem alls. Hon sov hos Angelica.
Kvällens meny:
Förätt: Toast skagen
Varmrätt: Plommonspäckad helstekt fläskakrre med rvs och honungsglaserade rotfrukter
Dessert: Kaffepannacotta med hallonsås

Kvällen avslutades med Melodifestivalen, andra chansen. Pernilla och Jessica gick vidare till final, resten åkte ut!  Det var rätt bidrag som kom vidare tycker jag! Pernillas låt är en riktig schlager! och Jessica har en jättefin ballad.
Eva och Tommy gick hem vid ca 23.00 tror jag, vi andra satt uppe till kl. 00.30, Jenny sov oxå här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0