Ikea och Grande finale i Melodifestivalen

Igår fick jag och Jenny ett ryck att åka till Ikea! Tokiga ? JAAAAAA
Men det var fint väder och vi hade inget att göra, så vi åkte dit, vi var där till kl. 12.00 , asmycket folk var bara namnet...he he he..Jenny rekade mest inför ett större köp. jag lånade pengar av Jenny ochköpte nya gardiner till mitt sovrum. Dom blev jättefina!!Jag kom hem ca 16.30. Då gjorde jag mat till alla 5 tjejer som skulle sova här, Angelica, Filippa, Elin, Amanda och Matilda.
Själv skulle jag sova ngn.ananstans....
Hur kunde Anna Bergendhal vinna? Jag ville att Salem el Fakir skulle vinna!! Han har en udda musikstil, har sett honom live i krapperupps slott i Skåne.
Ja,ja, vi kommer ändå inte att vinna Eurovision song contest, ha ha ha, fast å andra sidan vem bryr sig?
Jag sov över hos min goda vän .



  Anna Bergendhal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0