Skönt med Måndag igen imorgon...NOT

Halloj!!

Jenny sov över igår och vid 09.00 gick vi upp ,jag Jenny och mor, vi åt en kontinental frukost...
Lunchen åt vi ganska tidigt redan kl. 12.30 för att mor skulle åka kl. 13.30. Vi åt resterna från middagen igår...mamma och jag klämde i oss en pannacotta oxå, det skulle jag INTE ha gjort!! Jag var så mätt sen att jag knappt orkade gå. Jenny och jag prommenerade tilll Kärrtorp för att det var så fint väder, sen tog vi tuben resten av biten. Jenny åkte hem och jag bytte tåg till Västertorp för att kolla in Mickes lya, han håller på att renovera. Den behöver verkligen att renoveras!! Blir nog fint till slut. Jag stannade kanske 1 timme , sen åkte jag in till Söder och hälsade på Syrran. Kl. 19.00 åkte jag hem. Lagade mat till mig, Filippa och Angelica. Angelica sover här. Shit vad helgen gått fort, man längtar redan till nästa, ha ha ha
Nu blir det inte mer denna kväll, ska snart sova...
Imorgon ny vecka , nya tag....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för de fina dagarna hos dig - för husrum o all god mat förstås,men mest för att det är så mysigt att vara hos dig! Kram Mor

2010-03-13 @ 00:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0