Syskonträff på Malmen

Freeedaaag!!!
Sååå Sköööönt!! Haft ont i huvudet och ont i magen hela dagen,men man måste jobba ändå.
På hemvägen så hoppade jag av i City och gick in på Åhlens för att köpa ngt.för mitt presentkort på 1000 kr som jag fick av jobbet för att jag blev Årets medarbetare 2009. Jag hittade jätteromantiska sänglakan med spets, köpte dubbla påslakan samt 6 st örngott, det blev prick 1000 kr . så det var ju bra. Tack Järva!
Sen åkte jag vidare till Malmen, Jenny var först på plats!!, kors i taket, hon brukar vara sist, ha ha ha. Nä, förresten det är Jerker och Torkel!! Ha ha ha. Vi hade sagt kl.17.00 men jag och Jenny var där 17.30 för jag visste att killarna skulle komma tidigast kl. 17.45... Mor och Tove kom sist men det berodde på att dom varit på Kjells begravning innan...Dom hade skäl...
Vi åt en god middag och hade i alla fall trevligt, det är inte ofta vi träffas alla, saknade bara Magnus, då hade alla syskon varit på plats.Inga barn hade vi med oss. Sen åkte jag och mor hem till Bagis för hon ska sova hos mig i två nätter, hon åker hem på Söndag. Tove gick med Jenny och Killarna åkte hem till Täby, båda bor där.Det är praktiskt för dom umgås ganska mycket och jag, Jenny och Tove umgås med varandra.Vi tjejer bor på Södra sidan.
Mor betalade hela notan, Tack snälla mor!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0