Veckan som gick

Måndag 15 Mars:
Löning och första dagen på veckan. Mådde ganska bra trots att det var Måndag, ha ha ha.
På hemvägen hämtade jag båtbiljetterna, Lisa och jag ska åka Birka Paradise på Påskafton.Jag tar med Filippa och Elin och Lisa tar med tvillingarna. Det ska bli himla kul!! Göra ngt. annorlunda på Påsken.
Kl. 20.00 var det dax för gympan igen, fan vad jag och Tina är duktiga. ! Tycker inte ni det?

Tisdag:
Gjorde inget särskillt förutom att jobba.

Onsdag:
Åkte tidigare från jobbet för att jag  och Annicka hade möte med skolans rektor om ledighet. Rektorn sa NEJ men han förklarde varför. Gicke hem till Annicka en sväng efter mötet, sen åkte jag direkt och gympade i Skarpnäck.Idag var det kl.18.00.

Torsdag:
Denna dag gillar jag nästan bäst, för då är det bara en dag kvar till helg!
Vi har haft mycket på jobbet från Tisdag till idag så man känner sig mör. Kl.17.00 hade jag och Cissi en dejt på stan. Vi gick till apoteket först, sen gick vi till Pizza hut. Det är ganska dyrt där tycker jag. Men huvudsaken att vi träffas!! Cissi brukar jobba extra på Järva, hon har jobbat där förut.
När jag kom hem tog jag en dusch och sen kl. 20.30 gick jag och la mig!! Helt slut!! Jag tror min allergi är på G för det kliar i mina ögon och jag har börjat nysa, samt att jag är trött hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0